עגלת קניות
ריקה כרגע
טיהור אוויר בצימרים, חדרי אירוח ובתי מלון

29.04.2021

טיהור אוויר בצימרים, חדרי אירוח ובתי מלון

צימרים, חדרי אירוח ובתי מלון הם בתי עסק אשר מתאפיינים בתחלופה גבוהה במיוחד של אנשים, כמו גם בחללים סגורים יחסית, אשר אינם מאפשרים סירקולציה איכותית וטובה של אוויר. המחסור בסירקולציה עשוי לגרום למגוון של רעלנים שונים להצטבר בחלל החדר, וכתוצאה מכך לזהם את האוויר.

זיהום אוויר בבתי הספר: כיצד הוא משפיע על התלמידים ומה ניתן לעשות בנידון?

13.04.2021

זיהום אוויר בבתי הספר: כיצד הוא משפיע על התלמידים ומה ניתן לעשות בנידון?
זיהום אוויר הוא בעיה שאנו חשופים אליה כל הזמן, ובמגוון של מקומות שונים. על אף שאנשים רבים אינם נותנים על כך את הדעת, מדובר בסכנה בריאותית רצינית, אותה הציב ארגון הבריאות העולמי כבר מזמן לצד גורמי סיכון בריאותיים כמו יתר לחץ דם, עודף כולסטרול ועישון סיגריות.
טיהור אוויר במספרות וסלוני יופי

09.03.2021

טיהור אוויר במספרות וסלוני יופי
זיהום אוויר הוא בעיה חמורה מכפי שהיא עשויה להיראות לרוב האנשים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זיהום אוויר הוא תופעה המאפיינת בעיקר מבנים סגורים. בהשוואה לשטחים פתוחים, זיהום האוויר במבנים סגורים נחשב לחמור יותר, ובייחוד כאשר במבנים אלה נעשה שימוש בחומרים מסוכנים – מצב המאפיין מספרות וסלוני יופי רבים בשל השימוש בחומרים כימיים, שחלקם נחשבים לרעילים.
טיהור אוויר במסעדות ובתי קפה

21.02.2021

טיהור אוויר במסעדות ובתי קפה

במסעדות ובתי קפה, אשר מתאפיינים בתחלופה גבוהה של אנשים ובהכנת מזון, זיהום האוויר עשוי להיות אף חמור יותר, שכן פרט למזהמים ה"רגילים" אשר קיימים באופן טבעי בחללים סגורים, כמו למשל גזים, חלקיקי אבק ונבגי עובש, ישנם מזהמים נוספים כמו עשן, אדים וגזים, אשר נפלטים לאוויר כתוצאה מתהליכי הטיגון, הבישול או הצלייה. עניין זה מסכן כמובן את בריאות העובדים, אשר חשופים לכל המזהמים הללו על בסיס קבוע ומתמשך.

חשיבות טיהור האוויר בגני הילדים

25.08.2020

חשיבות טיהור האוויר בגני הילדים
אין ספק כי בתור הורים, הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר בעולם. מסיבה זו, אנו מעוניינים להגן עליהם ככל הניתן – עניין אשר בא לידי ביטוי בלא מעט פעולות שאנו מבצעים על בסיס יומיומי, על מנת להבטיח את בריאותם ובטיחותם. למרות כל מאמצינו, למרבה הצער, ישנם לא מעט סיכונים סמויים שאליהם אנו פחות מודעים ועשויים לפגוע בבריאות הילדים שלנו – כאשר הגדול ואולי אף החשוב ביותר שבהם הוא זיהום האוויר בכלל, וזיהום האוויר בגן הילדים שאליו הם הולכים בפרט.
דואגים לרווחת המטופלים שלכם? כך תטהרו את האוויר במרפאה

25.08.2020

דואגים לרווחת המטופלים שלכם? כך תטהרו את האוויר במרפאה
מטבע הדברים, מרפאות הן לא המקום הסטרילי ביותר. לרוב, אנשים המגיעים למרפאות הם אנשים אשר סובלים ממחלה או מווירוס כלשהו, או מנגד, אנשים הסובלים ממערכת חיסונית מוחלשת, אשר כל פגיעה קלה בה עלולה להוביל למחלה קשה או ממושכת. הכמות הגדולה של האנשים אשר פוקדים את המרפאה על בסיס יומיומי, תורמת רבות לזיהום האוויר בחדרים השונים, ומסכנת את הפציינטים אשר שוהים בחלל המרפאה – כמו גם את העובדים. על מנת לוודא שהמרפאה אכן סטרילית ובטיחותית, יש לנקוט בפעולות לטיהור האוויר. איך ניתן לעשות זאת? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
כך תסייעו לעובדים שלכם להיות ערניים ופרודוקטיביים יותר במקום העבודה

25.08.2020

כך תסייעו לעובדים שלכם להיות ערניים ופרודוקטיביים יותר במקום העבודה

מקום העבודה שלנו הוא לרוב המקום בו אנו מבלים את מרבית זמננו, ואין ספק כי מסיבה זו, על מקום העבודה להיות נעים ומזמין ככל הניתן. בעוד שרוב המעסיקים מאמינים שמשמעות הדבר היא שעליהם להשקיע בפעילויות, הטבות או אפילו במפיצי ריח חשמליים בחלל העסק, חשוב להבין כי אלה פעולות נקודתיות, שלא בהכרח יעלו את הפרודוקטיביות והערניות של העובדים בטווח הרחוק. אז כיצד תוכלו למקסם את ביצועי העובדים, ובד בבד לספק להם סביבת עבודה נעימה ובריאה יותר? באמצעות מטהרי אוויר איכותיים.

מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.