עגלת קניות
ריקה כרגע
אוגוסט 25, 2020

Airnanny – מטהרי האוויר החדשניים שיסייעו לשמור על בריאות ילדיכם

כולנו מעוניינים לשמור על הבריאות שלנו, וחשוב מכך – על בריאות ילדינו, ולכן מים מזוהמים או אוכל מלוכלך הם דברים שלעולם לא היינו מכניסים לגוף שלנו או של ילדינו. אם כך, מדוע כשהעניין נוגע לאיכות האוויר שילדינו נושמים – רובנו לא מקדישים לכך מחשבה שנייה? הכירו את Airnanny: מערכת טיהור האוויר שתספק לילדיכם אוויר נקי ובריא לנשימה.

זיהום האוויר נחשב כבר מזמן למגיפה שקטה, אשר גובה לא מעט קורבנות. במחקרים שונים נמצא כי שיעור המוות באזורים בהם קיים זיהום אוויר רב, גבוה בכ-20% בהשוואה לאזורים בהם האוויר נקי יותר, וארגון הבריאות העולמי קבע כבר מזמן כי יש להתייחס אל אוויר מזוהם כאל גורם סיכון בריאותי בדיוק כמו לחץ דם גבוה, עישון ועודף כולסטרול. בשונה ממה שנהוג לחשוב, זיהום האוויר הוא לא תופעה המאפיינת רק את המרחב הציבורי. למעשה, מדובר בתופעה שקיימת בהיקף של פי 5 במבנים סגורים, הן פרטיים והן ציבוריים, בשל מגוון של סיבות שונות – כמו למשל נבגי עובש הקיימים בקירות או במזגנים והפחמן הדו-חמצני שאנו פולטים לחדר בתהליך הנשימה.

מהן הסכנות הכרוכות בשאיפת אוויר מזוהם?

שאיפת אוויר מזוהם עלולה לגרום למגוון של בעיות בריאותיות – חלקן קשות במיוחד ואף בלתי הפיכות. אלרגניים שונים, גזים, כימיקלים ונבגי עובש, עשויים "להתיישב" בתוך הגוף במשך שנים ולגרום ללא מעט הרס ונזקים, אשר עשויים להתבטא בתופעות או מחלות כמו אסטמה, דלקת ריאות, מחלות עור, מערכת חיסונית חלשה, ברונכיטיס, שיעול כרוני, קשיים בנשימה, פגיעה כרונית בתפקודי הריאות ובמקרים קיצוניים – גם מוות. חשוב לזכור כי זיהום אוויר אמנם מסוכן מאוד לנשימה לכל בני האדם, אך כאשר העניין נוגע לגוף של ילדינו – שהינו חלש ופגיע יותר – הסכנה הופכת לגדולה ומוחשית בהרבה. החזון של חברת Airnanny הוא להגן על ילדיכם מפני הסכנות הללו בדיוק, ולהבטיח כי הם ייהנו מאוויר נקי ואיכותי – כזה שיתמוך בבריאות שלהם ולא יחבל בה.

מהי סדרת מכשירי ה-Airnanny?

Airnanny הוא מטהר אוויר איכותי, שמטרתו למלא את חדר הילדים באוויר נקי ונטול ממזיקים שונים. מדובר בשני מכשירים בסדרה מכשיר A7 ומכשיר H11, הכוללים מערכת טיהור אוויר חדשנית, אשר מכילה מגוון של פונקציות ייחודיות, ביניהן מדידת הטמפרטורה, רמת הלחות ורמת הפחמן הדו חמצני בחדר – תוך שמירה על רמות תקינות לכל אורך היום; אוורור החדר; ניקוי האוויר ממזיקים כמו גזים, אבק, בקטריות, וירוסים ואלרגנים, ועוד. שליטה על כל האלמנטים הללו, מסייעת לנו להבטיח לא רק את בריאות ילדינו, אלא גם את תפקוד המערכות השונות בגוף שלהם – כמו למשל מערכת העיכול, מערכת הנשימה ואף מערכות ההפרשה.


airnanny_blog

מטהר אוויר ומכשיר אדים במוצר אחד

ל- AIrnanny A7 כמו גם ל- AIrnanny H11, מגוון של יכולות ופונקציות, אשר אינן מסתכמות רק בשמירה על איכות האוויר בחדר. למעשה, שני מכשירי ה-Airnanny מכילים גם מכשיר אדים, אשר שומר על רמת לחות שבין 50-70 אחוזים בחדר, בכל שעות היממה. הסיבה לכך היא שאוויר יבש עלול לגרום לריריות בגוף להתייבש – עניין העשוי לשמש קרקע פורייה לחדירת חיידקים ובקטריות אל הגוף. כאשר הריריות בגוף, בדגש על ריריות האף, אינן מפרישות יתר על המידה ואינן מתייבשות – הן מסוגלות לחסום מזיקים שונים באופן יעיל וטוב יותר, וכך למעשה להגן על הגוף. התוצאה המתקבלת היא שהילדים יסבלו פחות מאף סתום, יוכלו לישון באופן טוב יותר ויסבלו פחות מצינון או ממחלות חורף. המים במכשיר האדים מחוטאים באופן תדיר באמצעות מנורה המפיקה אור אולטרה-סגול, אשר מנקה 98.8 אחוזים מהמיקרובים שקיימים במים עוד לפני שהם מוזנים אל מכשיר האדים.

מדוע מכשירי ה-Airnanny מתאימים כל כך דווקא לחדרי ילדים?

מכשירי ה-Airnanny מתאימים לכל חלל, אך תוכננו בעיקר עבור חדרי ילדים – בעיקר בשל העובדה שבשנות הילדות הגוף מתפתח וגדל, ותמיכה בתהליכים אלה באמצעות אוויר נקי, היא עניין חשוב מאין כמותו. המכשיר עשוי מפלסטיק איכותי מסוג LG Chem, שאינו מכיל BPA ואינו משחרר רעלנים לאוויר. כמו כן, המכשיר נתלה על הקיר, אינו מכיל חללים או גומחות אליהם ניתן להכניס אצבעות, והגישה אליו מוגבלת על ידי סורגי מתכת חזקים, המונעים כל אפשרות לגעת בו ולגרום לו או לילדים נזק כלשהו.

שלבי טיהור האוויר

מכשיר ה-Airnanny מטהר את האוויר שבחלל החדר בשבעה שלבים:

  • אספקת אוויר נקי לחדר, גם כאשר החלון סגור – מערכת ה-Airnanny יכולה להחליף לחלוטין את האוויר בחדרים שגודלם 20 מטר מרובע, בתוך 20 דקות בלבד.
  • הורדת רמת הפחמן הדו חמצני (2CO) בחדר עד לרמה המותרת והפעלת מצב "סינון אוויר" לאחר מכן.
  • מדידת רמות הטמפרטורה, הלחות והפחמן הדו חמצני באופן תדיר, ושמירה על ערכים קבועים ותקינים.
  • סינון האוויר הנכנס מבחוץ אל תוך החדר באמצעות פילטר רחיץ ומתקדם, אשר מנטרל מזיקים כמו אבק גס ופיח.
  • סינון האוויר באמצעות פילטר BabyCare ייחודי, אשר מתאים במיוחד לתינוקות ומסנן מזיקים כמו אבק דק, חלקיקים זעירים ומסוכנים, אלרגנים, נגיפים, חיידקים, ריחות ועוד.
  • סינון האוויר באמצעות פילטר נוסף, CARBON Active Cellular, אשר מסנן גזי פליטה, פורמלדהיד, פליטות תעשייתיות, ריחות ועוד.
  • שימוש במכשיר אדים קרים וחמים, אשר מתערבבים עם האוויר ואינם גורמים ללחות גבוהה מדיי בחדר. כמו כן, המכשיר מכיל גם פונקציה לחימום האוויר בחדר – וזאת מבלי "לשרוף" את החמצן, כך שהאוויר נותר נקי וחף מריחות "שרופים".

airnanny_blog_01


Airnanny – הבחירה הטובה ביותר לחדר הילדים שלכם

כפי שניתן לראות, חברת Airnanny שמה לעצמה למטרה לשמור על בריאות ילדיכם בכל פרמטר שניתן לשלוט עליו. סדרת מכשירי ה-Airnanny מכילה מגוון של פונקציות חדשניות ומתקדמות, אשר לא רק יסייעו לשמור על בריאות ילדיכם בטווח הקצר והארוך, אלא גם יעניקו להם איכות חיים טובה יותר – בדיוק כפי שמגיע להם.

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.