עגלת קניות
ריקה כרגע
ספטמבר 10, 2020

טיהור אוויר בבית – כך תהפכו את הבית שלכם לנעים ובטוח יותר

זיהום אוויר הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים למגוון של בעיות בריאותיות – חלקן אף חריפות וקשות במיוחד. על אף שבטווח הקצר לרוב לא נחוש בנזקים שזיהום האוויר גורם לגופנו, חשוב לדעת כי חשיפה מתמשכת לאוויר מזוהם מציבה אותנו בפני סכנות רבות – כמו למשל בעיות כרוניות בדרכי הנשימה, כאבי ראש כרוניים, אלרגיות, בלבול ואף מחלות קשות. אז היכן נמצא זיהום אוויר בריכוזיות הגבוהה ביותר, וכיצד ניתן להתגונן מפניו? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

היכן נמצא זיהום אוויר בריכוזיות הגבוהה ביותר?

למרבה הצער, זיהום אוויר הוא משהו שאנו חשופים אליו כמעט בכל מקום שבו אנו נמצאים. עשן מכוניות, גזים הנפלטים לאוויר, עשן סיגריות ועוד – כולם מזהמים את האוויר שנמצא סביבנו ומסכנים את בריאותנו. על אף שנהוג לחשוב כי זיהום אוויר נמצא בריכוזיות הגבוהה ביותר במקומות ציבוריים או באוויר הפתוח, מדובר למעשה בבעיה המאפיינת יותר חללים סגורים – ובכלל זה הבית שלנו. בשל העובדה שהבית שלנו (ומבנים נוספים אחרים) הוא מבנה סגור, הוא נוטה "לאגור" בתוכו מזהמים שונים – כשבראשם הפחמן הדו חמצני שאנו נושפים כחלק מתהליך הנשימה.  

סכנת הפחמן

חשוב להבין כי בדומה למזהמים אחרים, הפחמן הדו חמצני טומן בחובו לא מעט סכנות עבורנו, כאשר הראשית והמסוכנת שבהם היא הרעלת פחמן דו חמצני. על אף שמדובר בסכנה בריאותית ממשית, הרעלת פחמן דו חמצני היא משהו שלרוב לא נחוש בו בתחילה, שכן היא מלווה בתסמינים מתונים מאוד, אותם כמעט לא ניתן לזהות בשלבים הראשונים. עם זאת, אותה הרעלה עשויה לגרום לפגיעה ברמות ההמוגלובין בטווח הרחוק, כמו גם לכאבי ראש חדים, קוצר נשימה, כאבים בחזה, חוסר קואורדינציה ואף פרכוסים, אי ספיקה נשימתית, תרדמת ומוות. מסיבה זו, רצוי לרכוש לבית מטהר אוויר איכותי, אשר יאוורר ויטהר את האוויר בכל יום, לכל אורך היום.


החיים לצד בעלי חיים

מעבר לסכנות הטמונות בפחמן הדו חמצני, ישנם גם לא מעט חומרים באוויר שהם לא מסוכנים, אך בהחלט פחות נעימים עבורנו, כגון ריחות ולכלוך שמגיעים מכיוון בעלי החיים שלנו. מטהר אוויר איכותי יודע כיצד לנטרל את המזהמים הללו ולאפשר לנו לנשום אוויר נקי, גם בחיים לצד כלבים, חתולים, ארנבים ועוד.

טיהור אוויר בבית-אלרגיה

אלרגנים באוויר

אלו מאיתנו שסובלים מאלרגיות שפוגעות במערכת הנשימה, מבינים יותר מכל את חשיבות האוויר הנקי. בין אם זו אלרגיה לקרדית אבק הבית, או לשלל אבקנים אחרים המסתובבים באוויר ונכנסים מן החוץ פנימה דרך החלונות, או אפילו על סוליות הנעליים, מטהר אוויר יעיל יוכל לנקות את האוויר גם מן החלקיקים הללו ולאפשר לנו חיים בבית נטול אלרגיות, נזלת, קוצר נשימה ועוד.

היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר איכותי לבית?

חברת "אטמו", מהחברות המובילות בתחום טיהור החללים, מספקת מגוון פתרונות לטיהור האוויר בבית. מכשירי טיהור האוויר של החברה מכילים מספר מסננים שונים, ופועלים על בסיס טכנולוגיה חדשנית – המאפשרת לכם לא רק לטהר את האוויר, אלא גם להיות בבקרה מלאה על כמות המזהמים אשר נמצאים בחדר. צרו עמנו קשר עוד היום, והיועצים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולהתאים לכם את מטהר האוויר הנכון והטוב ביותר עבורכם.


ראו את הפתרונות שלנו לבית שלכם >>

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.