עגלת קניות
ריקה כרגע
אוגוסט 25, 2020

דואגים לרווחת המטופלים שלכם? כך תטהרו את האוויר במרפאה

מטבע הדברים, מרפאות הן לא המקום הסטרילי ביותר. לרוב, אנשים המגיעים למרפאות הם אנשים אשר סובלים ממחלה או מווירוס כלשהו, או מנגד, אנשים הסובלים ממערכת חיסונית מוחלשת, אשר כל פגיעה קלה בה עלולה להוביל למחלה קשה או ממושכת. הכמות הגדולה של האנשים אשר פוקדים את המרפאה על בסיס יומיומי, תורמת רבות לזיהום האוויר בחדרים השונים, ומסכנת את הפציינטים אשר שוהים בחלל המרפאה – כמו גם את העובדים. על מנת לוודא שהמרפאה אכן סטרילית ובטיחותית, יש לנקוט בפעולות לטיהור האוויר. איך ניתן לעשות זאת? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

כיצד ניתן לטהר את האוויר במרפאה?

הדרך היעילה, הפשוטה והטובה ביותר לטהר את האוויר במרפאה, היא באמצעות התקנת מטהרי אוויר איכותיים בחלל שלה. מטהרי אוויר אלה לא רק יסננו את האוויר וידאגו לסירקולציה טובה ואיכותית יותר שלו, אלא גם "יחסלו" מזיקים כמו נבגי עובש, אבק וגזים רעילים, ואף וירוסים או חיידקים שונים. באופן זה, תוכלו לספק למטופלים שלכם סביבה נקייה ובריאה יותר, אשר תתמוך במצבם הפיזי ולא תפגע בו עוד יותר.

dental_clinic_blog


האם כל מרפאה זקוקה למטהרי אוויר?

מטהרי אוויר הם מוצר הנדרש עבור כל חלל – ולא רק עבור מרפאות. בתים פרטיים, משרדים ומקומות סגורים אחרים, לרוב מתאפיינים במעט מאוד סירקולציה ובמזהמים רבים המצטברים בחלל החדר. אותה הצטברות של מזהמים, מזהמת את החלל ומשפיעה רבות על הבריאות הפיזית שלנו. למעשה, במחקרים שונים נמצא כי זיהום האוויר גובה לא מעט קורבנות מדיי שנה, ועל פי ארגון הבריאות העולמי, מדובר בגורם סיכון בריאותי משמעותי, בדיוק כמו לחץ דם גבוה, עודף כולסטרול ועישון. מסיבה זו, כל חלל סגור זקוק למטהר אוויר איכותי, וכאשר העניין נוגע למרפאות – אשר מתאפיינות בזיהום אוויר גבוה יותר – החשיבות של מטהר האוויר עולה פי כמה.

היכן ניתן לרכוש מטהרי אוויר איכותיים ואמינים?

חברת אטמו היא בין החברות המובילות בעולם בתחום טיהור החללים. החברה מחזיקה במגוון של מטהרי אוויר, המותאמים למגוון של חללים וצרכים שונים. צרו עמנו קשר, ונשמח לסייע לכם לבחור את מטהר האוויר המתאים ביותר עבור המרפאה שלכם, כך שתוכלו ליהנות מסביבה נקייה ובטיחותית.


ראו את הפתרונות שלנו למרפאה שלכם >> 

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.