עגלת קניות
ריקה כרגע
אפריל 29, 2021

טיהור אוויר בצימרים, חדרי אירוח ובתי מלון

צימרים, חדרי אירוח ובתי מלון הם בתי עסק אשר מתאפיינים בתחלופה גבוהה במיוחד של אנשים, כמו גם בחללים סגורים יחסית, אשר אינם מאפשרים סירקולציה איכותית וטובה של אוויר. המחסור בסירקולציה עשוי לגרום למגוון של רעלנים שונים להצטבר בחלל החדר, וכתוצאה מכך לזהם את האוויר. על אף שאנשים רבים אינם נותנים על כך את הדעת, חשוב להבין כי אוויר מזוהם מסוכן ביותר לבריאות, ושאיפה שלו על בסיס קבוע עלולה לגרום למגוון של מחלות או בעיות בגוף – החל מחולשה וכאבי ראש, דרך בעיות במערכת הנשימה ועד למחלות כרוניות, כמו למשל אסטמה. עניין זה מסכן את בריאותם של אנשי הצוות אשר עובדים במקומות הללו, כיוון שהם נחשפים לזיהום האוויר באופן מתמשך.

טיהור אוויר בצימרים חדרי אירוח ובתי מלון


זיהום אוויר במבנים סגורים

מרבית האנשים נוטים לחשוב כי זיהום אוויר הוא תופעה המאפיינת בעיקר מפעלים, או תופעה הקיימת באזורים ספציפיים. למרבה הצער, האמת היא שזיהום אוויר הוא תופעה הקיימת בהיקף רחב למדיי במבנים סגורים, עליהם נמנים צימרים, חדרי אירוח, בתי מלון ואף הבית הפרטי שלנו. הסיבה לכך היא שחלקיקי אבק, נבגי עובש, גזים ומזהמים נוספים הקיימים באופן טבעי באוויר, למעשה "נאגרים" בחלל הסגור וכך הופכים את האוויר שבו ליותר ויותר מזוהם. על אף שניתן תמיד לאוורר חללים סגורים, אוורור זה יספק לנו פתרון נקודתי וקצר טווח לזיהום האוויר בחדר, ולא ייתן לנו מענה מלא או הולם לבעיה.

 טיהור אוויר בצימרים חדרי אירוח ובתי מלון


מזהם שקט ומתוחכם

זיהום אוויר, בשונה מסוגים אחרים של זיהומים, הוא זיהום שלא ניתן לאמוד או לראות, ולעיתים גם לא להריח. מסיבה זו, ניתן לטעות ולחשוב כי הוא לא קיים כלל. למרבה הצער, את זיהום האוויר נאתר רק כאשר הוא כבר יפגע בבריאות שלנו – ולעיתים, מדובר בפגיעה בלתי הפיכה. מסיבה זו, הדרך היעילה והנכונה ביותר להתמודד עם זיהום אוויר – היא למנוע אותו מראש. כלל האצבע הוא שיש לאוורר ולטהר חללים סגורים באופן תכוף, שכן מטבע הדברים, חללים אלה יתאפיינו תמיד באוויר מזוהם במידה מסוימת, בשל הסירקולציה הנמוכה הקיימת בהם.

 
"אטמו" – טיהור אוויר איכותי ויעיל

חברת "אטמו" משווקת מגוון של מטהרי אוויר איכותיים, שמטרתם לטהר את האוויר לא רק בחללים פרטיים, אלא גם במקומות כמו בתי מלון, צימרים וחדרי אירוח. כלל מטהרי האוויר שהחברה משווקת מכילים מספר מסננים שונים, אשר מסוגלים לסנן גם חלקיקים קטנים ביותר הנישאים באוויר ומזהמים אותו. באופן זה, מטהרי האוויר של החברה לא רק שומרים על בריאות העובדים והמתארחים במלונות, בצימרים ובבתי ההארחה, אלא גם הופכים את האוויר לנקי יותר בחדר באופן כללי – עניין אשר לא רק יתרום לתחושה פיזית טובה יותר בקרב המתארחים, אלא גם למרץ ולביצועים טובים יותר של העובדים.

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.