עגלת קניות
ריקה כרגע
יוני 01, 2021

כל מה שרציתם לדעת על צמחים מטהרי אוויר

זה כבר לא סוד שזיהום אוויר הוא בעיה גלובלית חמורה, אשר נחשבת לנפוצה יותר בחללים סגורים בשל היעדר הסירקולציה המאפיינת אותם. למעשה, זיהום אוויר כבר הוגדר מזמן כגורם סיכון משמעותי על ידי ארגון הבריאות העולמי, אשר הציב אותו לצד גורמי סיכון כמו עישון סיגריות ועודף לחץ דם. האוויר המזוהם לא רק גורם לחוסר נעימות או לתופעות כמו כאבי ראש בעת השאיפה שלו, אלא עשוי לגרום לנזקים ארוכי טווח לגוף האדם, ובייחוד כאשר אנו שואפים את האוויר הזה באופן תדיר וקבוע. עם זאת, ישנן בכל זאת מספרים דרכים שבאמצעותן ניתן לטהר את האוויר, כמו למשל צמחים מטהרי אוויר. לפניכם כמה מהצמחים הללו, וכמו כן פתרון נוסף, יעיל אף יותר, לטיהור האוויר בחללים סגורים.





סנסיווריה

סנסיווריה הוא צמח נפלא לטיהור האוויר, שכן פרט לסינון רעלנים כמו בנזין ופורמלדהיד, הוא גם פולט חמצן בכמות גדולה למדיי לחלל החדר. בנוסף, התחזוקה שלו קלה יחסית, שכן הוא דורש השקיה בתדירות של אחת לשבוע בלבד.


פוטוס

פוטוס נחשב גם הוא למטהר אוויר עוצמתי, בייחוד בהתמודדות מול מזהמים כמו פורמלדהיד. היתרון המשמעותי ביותר של צמח זה הוא העמידות שלו – עניין אשר מאפשר גם למגדלים מתחילים לעשות בו שימוש.


קיסוס הדרה

קיסוס הדרה הוא מעין צמח מטפס נפוץ במיוחד. הייחודיות שלו נעוצה בעובדה שהוא מסוגל לסלק כ-90% מאדי הבנזן שקיימים בחלל החדר, עניין ההופך אותו למטהר אוויר נהדר – ובייחוד כאשר משלבים אותו עם אמצעים נוספים לטיהור האוויר.


ספטיפילום

ספטיפילום הוא צמח טרופי, המתאפיין בתכונות טיהור אוויר מרשימות של מזהמים כמו פורמלדהיד, בנזין, קסילן, טולואן ואתילן תלת-כלורי. בנוסף, הצמח מתאפיין בפריחה יפה וריחנית, אשר נמשכת לכל אורך הקיץ.





מטהרי אוויר – הפתרון היעיל ביותר לטיהור האוויר במגוון של חללים שונים

על אף שצמחים מטהרי אוויר יכולים לסייע משמעותית בסינון מזהמים שונים באוויר, חשוב להבין כי צמחים אלה מסננים מזהמים ספציפיים, ואינם מסוגלים לסנן באופן יעיל את כל המזהמים שאנו חשופים אליהם על בסיס יומיומי. לרוב, מזהמים כמו חלקיקי אבק, נבגי עובש וגזים מסוימים, לא יסוננו מהאוויר באמצעות צמחים בלבד, וידרשו פתרונות אפקטיביים ועוצמתיים יותר. מסיבה זו, מומלץ להתקין בבית מטהרי אוויר. מדובר במכשירים אשר יונקים את האוויר שנמצא בחלל החדר, מסננים אותו, ומחזירים לחלל החדר אוויר מטוהר, נקי ובריא לנשימה. מטהרי האוויר של חברת "אטמו" מתאפיינים בטכנולוגיה מתקדמת ומכילים מספר רב של מסננים שונים, אשר יוכלו לסנן ביעילות מגוון של מזהמים הקיימים באוויר, גם כאלה שהחלקיקים שלהם קטנים במיוחד, ולספק לכם סביבת עבודה או מגורים בריאה ואיכותית.

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.