עגלת קניות
ריקה כרגע
אוגוסט 25, 2020

כך תסייעו לעובדים שלכם להיות ערניים ופרודוקטיביים יותר במקום העבודה

מקום העבודה שלנו הוא לרוב המקום בו אנו מבלים את מרבית זמננו, ואין ספק כי מסיבה זו, על מקום העבודה להיות נעים ומזמין ככל הניתן. בעוד שרוב המעסיקים מאמינים שמשמעות הדבר היא שעליהם להשקיע בפעילויות, הטבות או אפילו במפיצי ריח חשמליים בחלל העסק, חשוב להבין כי אלה פעולות נקודתיות, שלא בהכרח יעלו את הפרודוקטיביות והערניות של העובדים בטווח הרחוק. אז כיצד תוכלו למקסם את ביצועי העובדים, ובד בבד לספק להם סביבת עבודה נעימה ובריאה יותר? באמצעות מטהרי אוויר איכותיים.

מדוע אנו זקוקים למטהרי אוויר במקום העבודה?

זיהום האוויר הוא עניין שאנשים נוטים להקל בו ראש, אך למעשה, מדובר בתופעה הרבה יותר רווחת ומסוכנת מכפי שהיא נראית לנו. זיהום כזה עשוי לגרום לשלל בעיות – החל מחוסר ריכוז וכאבי ראש, ועד לבעיות רציניות בדרכי הנשימה, ואף מחלות כרוניות או קשות. על אף שאנשים רבים נוטים לחשוב שאנו חשופים לזיהום האוויר בעיקר בחוץ, באוויר הפתוח – זיהום אוויר הוא למעשה תופעה המאפיינת בעיקר מבנים סגורים, בשל שלל סיבות: גזים הנפלטים לחדר, נבגי עובש, אבק ועוד. כמו כן, בשל העובדה שמבנים הם מקומות סגורים מטבעם – הם נוטים להתמלא גם בפחמן הדו חמצני שאנו נושפים בתהליך הנשימה הטבעי שלנו. גם לשאיפת פחמן דו חמצני יש מגוון השפעות שליליות על גוף האדם, ובחשיפה ממושכת, שאיפת פחמן דו חמצני עלולה לגרום להרעלת פחמן דו חמצני – מצב מסכן חיים, אותו קשה מאוד לזהות מראש.

טיהור אוויר במשרדים

כיצד מטהרי אוויר משפיעים על הישגי העובדים במקום העבודה?

מטהרי אוויר לא רק שומרים על בריאות העובדים שלנו, אלא גם מגבירים משמעותית את הערנות והפרודוקטיביות שלהם, שכן שאיפת אוויר נקי מסייעת לתפקודי המוח, לתחושת נמרצות ולתחושה כללית טובה יותר. כל אלה יבואו לידי ביטוי במצב הרוח של העובדים ובתפוקה שלהם. מעבר לכך, התקנת מטהרי אוויר במקום העבודה שולחת לעובדים מסר ברור, לפיו למעסיק אכפת מהם, והוא דואג בלב שלם לרווחתם.

מטהרי האוויר של אטמו

חברת אטמו היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום טיהור החללים. לחברה מכשירי טיהור אוויר רבים, אשר מותאמים למגוון של חללים שונים. אם אתם מעוניינים במטהר אוויר לעסק שלכם, צרו עמנו קשר עוד היום, והיועצים המיומנים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לבחור את מטהר האוויר המתאים ביותר עבורכם.

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.