עגלת קניות
ריקה כרגע
יוני 12, 2020

הכירו את Puresys – החברה המובילה לטיפול בזיהום אוויר

למה דווקא Puresys?

חברת Puresys היא חברה ששמה לעצמה למטרה לדאוג לסביבה נקייה יותר ולאיכות האוויר שאנו נושמים באמצעות מוצרים איכותיים, אקולוגיים וברי קיימא. החברה, אשר רשמה על שמה פטנט בתחום טיהור האוויר, זכתה במגוון של פרסים ותעודות, ביניהם פרס על העיצוב הירוק (אקולוגי) של מוצרי החברה, תווי תקן ISO 9001 ו- ISO 14001, תעודות יוזמה וחדשנות ועוד. כל אלה ועוד, יחד עם פילוסופיית הניקיון של החברה, ממצבים אותה ואת מוצריה כמובילים בתחומם.



המוצרים של
Puresys

חברת Puresys מספקת ללקוחותיה מטהרי אוויר חדשניים ואיכותיים, המותאמים למגוון של חללים וצרכים שונים:

  • מטהר אוויר נייד – מטהר אוויר אשר מסייע בנטרול מזיקים נפוצים בחללים קטנים ורכב, כמו עשן סיגריות, גזים ועוד.
  • מטהר אוויר מובנה – מטהר אוויר נייח המותקן בתקרת החדר ומנטרל מזהמים, בדגש על כאלה הנפוצים בחללים סגורים.
  • מטהר אוויר עומד או נתלה – מטהר אוויר אותו ניתן לתלות ולהוריד בקלות על הקיר, וכך להתאימו למגוון של חללים שונים – בייחוד כאלה שבהם לא קיים מקום רב.
  • מטהר אוויר עומד – מטהר אוויר אשר עומד על הרצפה, וניתן להזזה בקלות ממקום למקום. מטהר אוויר כזה מתאים מאוד לבתים זמניים או לבתים גדולים, שכן ניתן לנייד אותו מחדר לחדר לפי הצורך, וכך לשמור על אוויר נקי ומטוהר בחלל שבו אנו שוהים באותו הרגע.

הטכנולוגיה של Puresys

מטהרי האוויר של חברת Puresys מבוססים על טכנולוגיית Air magic החדשנית, אשר נלחמת במזהמים כמו חיידקים, וירוסים, גזים וכימיקלים מסוכנים, מפרקת אותם, ובד בבד מטהרת את האוויר בחלל החדר ומנטרלת ריחות לא נעימים. כלל מוצרי החברה מכילים מסנני אוויר איכותיים, אשר מסננים את האוויר ב-14 שלבים שונים, וכמו כן מנורות UV ותחמוצת טיטניום, אשר משמידות חיידקים או חומרים מסוכנים הקיימים באוויר. באופן זה, מאפשרת טכנולוגיית החברה לא רק לטהר את האוויר, אלא גם לשמור על הניקיון שלו לאורך זמן.

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.