עגלת קניות
ריקה כרגע
אוגוסט 25, 2020

הכירו את קבוצת TION

האוויר אותו אנו נושמים הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו, ולעיתים אנו לא מבינים עד כמה אנו חשופים לאוויר מזוהם – בבית, במשרד, במרפאות או בתי חולים, בסופרמרקט ואפילו ביציאה למסעדה. עם זאת, למרות הסכנה הגלובלית האדירה הטמונה בחשיפה ממושכת לזיהום אוויר, אנו לא מקפידים על איכות האוויר שאנו נושמים כשם שאנו מקפידים על איכות המזון שאנו צורכים או המים שאנו שותים.

אוויר איכותי ונקי הוא מפתח לבריאות איתנה ולהרגשה טובה, ואת החתירה לאוויר נקי ככל האפשר, חרטה על דגלה חברת TION - קבוצת המתמחה במחקר' פיתוח, ייצור ומכירות של מטהרי ומחטאי אוויר.

הקבוצה, על כל מחלקותיה השונות, פועלת כבר 14 שנה לייצור מכשירי אוורור, טיהור וחיטוי אוויר בטכנולוגיה איכותית וחכמה ובתפעול אנרגטי חסכוני ויעיל, הן לשוק הפרטי והן לשוק המוסדי.

tion_blog_02

קצת מספרים

בשנת 2006 הוקמה הקבוצה, והיא מעסיקה כיום למעלה מ-200 עובדים. לחברה משרדים בנובוסיבירסק, מוסקבה, סין וסלובקיה, כאשר מטה החברה המרכזי ממוקם במחוז הקמפוס המדעי בנובוסיבירסק. עד היום, החברה ייצרה ומכרה למעלה מ-50,000 יחידות של מוצריה, ברחבי העולם.

ציר הזמן של TION

2006: קבוצה של מדענים בסיביר מקימים את קבוצת TION

2007: נרשם פטנט על טכנולוגיית טיהור האוויר הייחודית של TION, וייצור הפיילוט כבר בעיצומו

2010: ייצור מסחרי של מטהרי אוויר מקצועיים למרכזים רפואיים, מלונות ותעשיית המזון החל.

2012: קונספט חדשני בשם "בקרת מיקרו-אקלים חכמה" נוצר במשרדי TION

2014: הסדרה הראשונה של המוצר TION Breezer O2 וסדרת מטהרי האוויר החכמים של TION יוצאות לשוק

2015: TION פותחת מפעל ברוסיה

2016: TION  פותחת משרד מכירות במזרח אסיה

2017: מערכת מיקרו-אקלים חכמה MagicAir, לצד האפליקציה החדשה שלה מושקות

2018: מכשיר Breezer 3S ומכשיר TION O2 MAC החדש מושקים

2019: מכשיר TION Lite  ואפליקציית TION REMOTE מושקים

2020: TION  פורצת לשווקי ארה"ב

אז מה בעצם קרה בשנים הללו?

במילים פשוטות, חברת TION גדלה מסטארט-אפ קטן אל קבוצה של חברות עם מוניטין גלובלי ברוסיה, תוך כדי שהיא מקפידה לשמר את האנרגיה והרוח של קבוצה של מדענים צעירים ונלהבים, שחולקים יחדיו את אותו החזון. המטרה של TION היא לייצר שינוי בגישתם של אנשים ברחבי העולם לגבי הבריאות והמשאבים העומדים לרשותם, על מנת לשפר באופן ניכר את איכות חייהם. על מנת להשיג מטרה זו, TION מייצרת מוצרים חדשניים, בעלי יעילות ופונקציונליות העומדות בחוד החנית של הטכנולוגיה העדכנית, על מנת להפוך את חייהם של הלקוחות שלהם, הן בבית והן במשרדים בטוחים יותר, דרך נשימה בריאה של אוויר איכותי.

יתרה מזאת, קבוצת TION ממשיכה לבצע מחקר חדשני ופורץ גבולות, לשפר ולחדש את מוצריה, ופתוחה לדיאלוג תמידי, החלפת מידע וקבלת הצעות מכל הנוגעים בדבר, בקשר לשיפור מוצרים קיימים או רעיונות לגבי מוצרים חדשים.


Tion_blog

השווקים של TION

חברת TION מספקת מגוון פתרונות, הן לשוק הפרטי והן לשוק המוסדי. בשוק הפרטי נכנסת לתמונה מערכת MagicAir, פתרונות אוורור יומיומיים לבית ולמשרד, ובשוק המוסדי היא מציעה מגוון של פתרונות בדמות מכשירים מקצועיים ופתרונות הנדסאיים למרכזים רפואיים ובתי חולים, למוסדות חברתיים, למפעלי תעשייה, למסעדות ולבניינים חדשים שנבנים.

המוצרים של TION, לשוק הפרטי

לשוק הפרטי, חברת TION משווקת כיום שישה מוצרים עיקריים וביניהם מערכות קומפקטיות לאוורור בחלל הבית או המשרד, מערכות בקרת אקלים חכמות המתקשרות עם מערכות האוורור בחלל, ומערכות אינפרא אדום השולטות על מערכת המזגן בחלל שלכם, כדי להבטיח כי האקלים בחדר יהיה תמיד נעים ומאוורר. המשותף לכל המוצרים היא העובדה כי כולם פועלים בטכנולוגיה חדשנית, יעילה אנרגטית, בת-קיימא, המספקת אוויר נקי, 24 שעות ביממה.

TION הנדסה

בכל הנוגע לשוק המוסדי, מחלקת ההנדסה של הקבוצה אחראית לניקיון אוויר וחיטוי תעשייתי, במגוון רחב של מוסדות, החל מחדרי הניתוח ועד לסופרמרקט השכונתי.

עשן סיגריות או טבק, ריחות של מטבח, עשן של בשר הנצלה על הגריל, ריחות מתוך תנורי אפייה, אשפת מזון המצטברת, כל כלו הם תוצרי לוואי טבעיים של עבודה בכל מסעדה, בר או בית קפה. כחלק מפתיחה או ניהול של בית אוכל, יש לתת את הדעת  הדרך הנכונה ביותר לנטרל את אותו עשן ואותם ריחות. חברת TION מייצרת פתרונות אוורור לכל בעיה שיכולה לעלות בתחום תעשיית המזון בנוגע לאוויר מזוהם, בתוך החלל ומחוצה לו. באמצעות המוצרים הייעודיים של החברה, אין צורך ליצור תעלת אוויר אל הגג, אין סכנה כי האורחים במקום יריחו את הריחות המגיעים מן המטבח, והאוויר בחלל ההסעדה נקי, רענן ובטיחותי.

עד היום, TION סיפקה יותר מ-15,000 יחידות ציוד לכ-1,200 בניינים עבור למעלה מ-150 לקוחות ושותפים שונים. הפתרונות של TION מעוצבים בכדי לספק את הרמה הגבוהה ביותר של טיהור וחיטוי אוויר, במיוחד עבור מרכזים רפואיים, רשתות מזון, מפעלי ייצור מזון, מסעדות, גני ילדים, דירות ומשרדים. המוצרים של TION  נמצאים בלמעלה מ-25,000 בתים וביותר מ-1,000 מרכזים רפואיים ומפעלים ברחבי העולם.
 

לכל המאמרים >>
מסכים מדיניות הפרטיות     לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.